Sony ICF-DS11iP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ICF-DS11iP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Kevin1996 04-05-2012
Geschreven voor: Sony ICF-DS11iP

De dockingstation is de vraagprijs meer dan waard! De geluidskwaliteit is verbluffend en onder meer de toevoeging van de MEGA BASS- en de MEGA XPAND-versterking is dit absoluut een 9 waard.
Ook ben ik erg blij met de vorm, want het metalen oppervlak komt zo erg modern over. Het was van de fabrikant erg slim om voor een klein, zwart-witscherm te kiezen zodat er veel stroom kan worden bespaard.
Over de mogelijkheden was ik iets minder enthousiast, zo is er wel een erg functionele wekker in verwerkt en kan het via een kabeltje op een computer worden aangesloten, maar ontbreken er mogelijkheden om muziek te kunnen afspelen via bluetooth, DLNA of AirPlay en kan de stereo soms moeilijk radiosignalen ontvangen.
Maar ondanks dat is de stereo erg mooi en erg aantrekkelijk qua prijs als je naar het hele geheel kijkt.

Mountainboy 22-05-2011
Geschreven voor: Sony ICF-DS11iP

Ik had een nieuwe wekker nodig en had al een iPhone. Dus waarom geen combinatie? Geen moment spijt gehad van deze keuze. Het geluid overtreft alle verwachtingen. We hebben het hier wel over een wekker en voor een dergelijk apparaat komt er een prima geluid uit. Het licht is overigens eenvoudig aan te passen en in de doos zitten verschillende adapters voor verschillende iPod's en iPhone's. Wel even goed kijken of je de juiste adapter er op plaatst, die pas bij je iPhone. Met een iPhone 3 werkt het prima.

Rob vB 18-05-2011
Geschreven voor: Sony ICF-DS11iP

Mijn vrouw heeft, zonder naar vergelijkingssites te gaan, deze voor mijn verjaardag gekocht.

Voor mijn oude iPod-video werkte hij. Bij iPhone geeft hij standaard de foutmelding dat het apparaat er niet voor geoptimaliseerd is.

De connector is heel gevoelig, het is lastig om je iPod/iPhone er zo in te zetten dat het apparaat werkt.

Na 5 dagen zijn de plastic pinnetjes die aan de zijkant van de connector zitten afgebroken. Het is nu onmogelijk een apparaat er goed op te zetten, slechts de radio en audio in werkt nog.

Ik in totaal 2 uur muziek kunnen luisteren. Mijn advies, zoek verder: Goedkoop = duurkoop

Roener88 27-02-2011
Geschreven voor: Sony ICF-DS11iP

De geluidskwaliteit van dit toestel is verbluffend. Ook de eenvoudigheid om het te bedienen siert het toestel en extra functies als "bass" en "expansion" voegen daadwerkelijk iets toe aan de geluidskwaliteit. De radiogestuurde klok is een verademing, geen eindeloos getokkel om het juist uur in te stellen om dan net één cijfertje te ver uit te komen.
Nadeel is wel dat ik het toestel kocht als wekkerradio maar het display geeft toch wel veel licht en tot op heden nog niet ontdekt of je dit kan instellen. Daaruit blijkt ook dat de handleiding eerder beperkt is.

Pascal_Kolkman 20-01-2011
Geschreven voor: Sony ICF-DS11iP

Gezocht naar een acceptabel geluid, een wekkerradio en een afstandbediening en een prijs van maximaal 100 EURO. Deze stond bij de mediamarkt, met geluid aan en dat was prima. Thuis ook goed aan allerlei tests onderworpen en ik ben dik tevreden! Het gewicht van zowel het apparaat als de adapter zijn aan de zware (maar degelijke) kant. De afstandbediening werkt prettig!